Membeli belah secara online.

12:34:00 am

Assalamualaikum!

Watsuppp!!

Hellooo people. Hadoii dah lame tinggalkan blog ni, ade lagi orang ke tak? Ade pun orang lalu lalang je. HAHA. So, ape khabar korang? sehat tak?

Its just ive been busy with work...plus with my new online boutique lagi, korang dah jenguk belum? kalau belum, click kat link ni cepattttt!!! acyadcollection.blogspot.com . Still new lagi, belum sampai sebulan, but alhamdulillah, sangat-sangat menghargai sokongan padu dari kawan-kawan , keluarga dan saudara mara. HIHI.

Aku jual brand new , kebanyakannya. only some je second hand item.


Ade bag jugak!!


Aku cuba sedaya upaya untuk bagi harga yang berpatutan.


Why aku tiba tiba nak jual baju online nih?

TO be honest, dari 2010 lagi dah bercita-cita nak buat. dah start beli barang pun. time tu collaboration with Suha, and Ana. tapi oleh sebab aku tengah study, Ana pun study, then Suha jauh kat Segamat, so memang susaaaaahh gile nak running. Setiap kali nak meeting ngan Suha, aku kena balik Segamat. jauh kowtt..Then time tu pun aku tak reti drive kereta pergi masuk KL lagi, so nak beli supply baju pun susah. So, tak menjadi lah time tu.

Since balik Sabah, few months duduk tak buat ape-ape, better aku buat something yang mendatangkan hasil. Plus, ada orang tu selalu nasihatkan aku untuk start business. dari dulu die selalu cakap kat aku, its good kalau kita ade side business kita sendiri.

And this one i dedicate to you, D'Acya Collection.

Anywayyyyy...since that hari hari aku memang super busy. aku running business ni sorang-sorang. nak cari pembekal kat Sabah ni, superrrrrr lah susahnya. Kena work hard lah. Usually to start will be the hardest.

Sooooo...korang jangan lupa jenguk jenguk blog aku , also LIKE page kitorang kat facebook , www.facebook.com/DAcyaCollection. For instagramerssssss, search kitorg at 'acyadcollection'.

Thank youuu and selamat malam!!! i love you..and will always love youuuu... :D

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe