Food Hunting : Table No. 1

12:06:00 am

Ni merupakan first time aku post food hunting kat sabah. HAHA. So location kali ni, kat Restaurant Table No. 1 terletak di tanjung aru, betul betul kat depan simpang tanjung aru 2. kat tepi jalan boleh nampak sebab restaurant ni interior and exterior semua color putih. sangat selesa okayyy kedai die.

Check it out!

Taraaa..Actually kat dalam lagi cantik. But oleh kerna kitorang agak kesejukan malam tu, kitorang prefer duduk luar. how i wish boleh put the picture view at inside this restaurant here.

ze menu.

ze niece : Anis

me and ze niece : Awah

Sooooo....aku agak kelaparan hari tu. so aku prefer nasi. and YES! aku tak ingat pun name nasi goreng yang aku minta. sekian terima kasih.

meriah tak nasi goreng saya? ade keropok, telur mata, salad, and ayam goreng. nyums.

ze appetizer

ze drinks. yeah im sucks in remembering names.

ze banana smoothies. nyummeeeehh! sedap sangat OKAY!

unfortunately this one agak kurenggg....tak ade rase.. maybe tukang masak lupe nak masukkan garam, kot?

ze steak. yaaa..tapi stil tak ingat ape name full die hidangan nih. oh mann!!! steak ni sedap tau..daging die lembut.heh.

ze dessert. red velvet cake! PUURRRFEEECCTTTOOOOOOO..

Total makanan kitorang ni semua RM 104.50. A bit pricey. but i think worth it.

Aku sendiri tak pasti samada restaurant ni baru lagi or memang dah lame cuma aku yang tak tahu kewujudan die kat kk ni. mane la tau kan ade di antara anda anda yang membaca ni nak datang sabah. kut kut bulan akan datang..so kalau rase tak tau nak makan kat mane, try makan kat Table No.1 ni. For those yang cakap susah nak cari makanan halal kat sabah, aiyooo...what if korang stop talking bad about sabah, and datang sini. nanti aku bawa korang jalan jalan eh eh eh.






You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe