my new baby.

12:42:00 am

Assalamualaikum....

Okay oleh kerana abang aku dah buat something with setting wifi rumah ni, konon konon taknak kasi orang yang datang rumah ni and suke suke online, also to prevent jiran sebelah merangkap kawan kawan sekolah anak buuah aku daripada curi line (bukan niat nak kedekut sangat, tapi dasyat sgt...slow teruk internet jadinya. Plus- ye la tiap tiap bulan bayar bill kuttt...) so, hanya abang aku je yang boleh buat configuration handphone and laptop mane yang boleh connect. Leceh sangat...dah la die pemalas nak buat...dari semalam suh die configure laptop tu...tapi tak dapat dapat pun. :(


Maka dengan itu, terpakse lah aku meng-update blog aku nih guna handphone je. Aaahhmmmagaaadddd.... I am actually updating my blog using samsung-android!!!!! Hukhukhuk...maafkan saya kawan kawan  iPhone..saya telah mencemarkan jari saya dengan menyentuh musuh Apple, SAMSUNG!! apakan daya..saya tergoda bila melihat note 2 ni terlentang di atas meja. Dengan screen yang lebih besar, fungsi cut and edit gambar yang super best, camera yang clear di malam hari... ohhhh... tolak tepi nampaknye iphone aku. Bahahaahh...dengan pantas membuat suara manja depan kakak si empunya note ini...

"Kakak, since u already have iphone5, why dont u just give me this note? U are pretty and awesome, I hope u know that"

My sister replied "okay guna lah..."

Kuikuikuiiii..My sister is super awesome u knowwww!

Okayyy sebenarnye bukan tu story aku hari ni... story nye... is....hari ni hati saya kembali ceria. Why ohhhhh? sebab dah ade baby baru. Since landed at KK yesterday..aku dok sedih je mengenangkan nasib yang malang ini. One thing yang boleh buat aku senyum..yesssss! .KUCING. Tak sabar aku nak amik die kat petshop tadi... lantak ah kucing jenis ape pun..comel ke tk comel...tak kesah!




Taraaaaaa...meet my new baby..dah try byk kali nak gambar muke die. But he is sooooo nakal tak reti duduk diam.




Tak tau nak bagi name ape lagi.. anak buah aku cakap nak bagi name Tompok. Urghh gile klasik name tu. Hahah.. im thinking of Boxy..Boxer. HUHU.

Sebenarnye parents aku bukan la suke de kucing ni..and my brother pun. Tapi maybe die ni comel sangat kut...aku tinguk parents aku pun layan die. Heh. The power of cat-face. U know..muke kucing bile buat muke minta kesian. Or maybe die ni reti control comel depan parents aku. But then mama cakap nak potong ekor die jadi pendek. Ogossssshhh is that even possible? Huh.


People said, kucing boleh buat stress hilang. Some people might cannot see ape kaitan die, but for me....yes it did... and im smiling. Tapi bile teringat balik, mule la down balik. Hurmmm...

P/s: annoying la pulak touchscreen samsung ni. Terlalu banyak yang boleh di tekan. Atas bawah kiri kanan. Dah tu time tengah type if tertekan sikit kat kiri dah macam macam kelua. Fewhhhh...







You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe