Berdiskus mengenai fesyen.

7:32:00 pm

Assalamualaikum..

Heyhoooo...siapa kat sini minat bab bab fesyen? ofcourse ler semua orang minat kannn...cuma lain orang lain citarasa. kalau aku plak, citarasa aku lebih pada mak mak datin. tinguk je lah cara aku pegang beg nih.


HAHA! tak macam datin ke tu?

Okay, taklah. aku jenis yang suke main ngan color, and usually pakai ikut keselesaan. Yang penting, confident dengan ape yang kite pakai, thats why aku jenis yang kurang bertanya pada orang lain whenever nak keluar "okay tak baju ni?". sebab nanti aku sendiri bingung bile akudah selesa dengan pakaian tu, then orang lain cakap tak kena lah..tak best lah..huhu. usually aku akan pakai ape yang aku suke. sekali sekala, put away that "ikut trend" ke.."tak ikut trend"... just get,

CONFIDENT! betul tak cik HAJAR? boleh baca pasal confident yang pernah di post oleh cik hajar kat SINI...

okaylahh....saya ingin mempromosi blog seorang rakan ni, roomate hajar ler...yang mane blog die mendiskus mengenai fesyen. language dalam blog die language matsalleh uolllsss....kesian aku kena bukak kamus nak bace blog die.. HIKHIK....jangan marah nini. kiddin.

Last post die cakap pasal color block. which is my favorite. bermain dengan color. She is still new,give her some support okeh...

fabulosofashion.wordpress.com






You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe