Club couple maple.

8:26:00 pm

Assalamualaikum..


So so SAD!! member-member aku yang single sekarang dah banyak yang masuk club couple maple nihhh! Demsss....dah tak boleh la nak ajak lepak selalu. Oh pleasee,. diorang cakap je "eh tak la...boleh je lepak..roger jek laa".. tinguk seminggu dua nanti macam mane. batang hidung pun tak nampak.

Case ni dah berlaku bebrape kali okay.. "No worries sya, i akan selalu ade untuk u. bf, bf lah..kawan mane boleh lupe" . tunggu la 2 minggu akan datang.. sampai lah ke 2 bulan akan datang, tak de nye. HAHA. Aku dah takde partner in crime lah sekarang..demmit!! dulu, ape-ape je nak buat, boleh ajak bf, kalau mengarut sangat, ajak lah member, sekarang, hampeehh..semua dah tak ade. HAHA..

Never mind, ade kaki kan, boleh buat sendiri. cool baby cool. WHY in rush to be in relationship? this one aku cakap kat aku okayhh! bak kata cik Hajar, come on, enjoy this moment. we only 2*, meet everyone, kalau dah ade partner, dah tak boleh dah nak flirt flirt ngan orang. amboii....dahsyat ko jahhhh..HAHA..flirt flirt gitu.

Ya lorr....ada betul jugak. to be in relationship perlukan commitment. well, aku nak relationship where aku bukan rahsia. and we can be there for each other any time and anywhere. besar sgt ke permintaan aku tu? luckily, my frenss found their love, Good, please take care of your partner okayhh. dont hurt them!

Aku tak sedih laa kawan-kawan aku dah ramai dengan partner masing-masing. in fact, aku happy, and i pray for their happiness. seriously, seeing them with partner diorang bermaksud diorang dah boleh move on and lupekan kelukaan yang lame. well, thats good right? Yeayyyy!! happy you, happy me!

Tapiiii..seriously bosan gile. HAHA. hari ni keje aku tido tido tido. awal pagi teman anis pegi setia city mall kejap. Gelabah budak tu nak gi dating tapi tak tau nak pakai baju ape. padahal baju die berguni guni kuttt kat bilik. HAHAH. Love u anis! lepastu,  keje aku memang tebongkang. i started to think that, i dont really belong here. if only i can simply pack my things and go home, i will! but rumah aku sangat jauh., nak balik, kena book tiket lah, ape lah. musim hujan plak skarang. memang aku takut sangat nak naik flight.

I miss home. and durian crepe kat kedai bawah Spa kakak aku kat KK lagi sedap dari durian crepe kat sini. bahahahaha!! PEACE! jangan marah ye adek adek sume.

Haa...beberape hari ni keje aku nak beli baju nak beli baju beli baju!!! OHEMGEEEE...i dont know why..tapi yang bestnye sekarang sale sana sini. ahah! so budget la siket!! tapi dah banyak sangat...and bile aku fikir balik, aku nak baju banyak-banyak ni nak gi mane. kawan-kawan dah jarang lepak, then aku pun dah tak gi dating sekarang. ahh..im kinda missing him thou. so, baju tu nak pakai ke mane je. demss..I SHOULD STOP BELI BAJU!

okay lah...nak pegi cari makan. i want something sweet!! KEK KEK KEK! OKbai. But plan nak makan ketam for tomorrw still ON okayy! BYE!




You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe