OS X Mountain Lion or Windows 8

5:36:00 pm

Assalamualaikum..

Aku sekarang di tahap kekeliruan samada nak jual je macbook pro yang aku pakai sekarang ni, and beli laptop baru, with windows operating system. Or keep my mac and beli PC. wowowoooo...the important part here, budgetnyaaaa.

Whats wrong with my mac? neeehhh..no problem. in fact still in a good condition macam baby yang baru lahir. HAAA...tu la yang tak bestnye, macam baby yang baru lahir. Sekarang orang dah pakai OS X MOUNTAIN LION. and aku masih menggunakan benda yang same since aku beli. ape eyh? OS LEOPARD?? something like that laaaaaa...

So, thats the thing with barang-barang apple ni, bile tak di upgrade, so ade lah beberape function yang kite akan ketinggalan. Dude, Itu kerugian namenye!! As for my mac sekarang tak boleh guna icloud. Zzz...Eh? sebab tu je ke aku geram ngan mac aku ni? ohh..i mean, beberape lagi la function yang lain. boleh review kat sini.. Apps for ios x mountain lion. and aku sendiri dah pegi machine, tinguk diorang demonstrate how friendly user ios x mountain lion nih.

BUT, we must know, even kite gunakan windows pun, icloud masih boleh digunakan. ahaa..! interesting kat situ. Rindu gile nak main game the sims. well aku dah cuba okay instal the sims kat mac ni, aku dah try original, and tak original punye, both tak jalan. mac aku jadi hang. hadoii...Lagipun, sangat susah nak cari software, lagi lagi aku ni kat engineering field. Even autocad pun aku tak dapat!! Demss...tu yang paling penting kut. nak beli software, mahal plak kan..hukhuk...SO SAD!!!

Oleh itu aku terase nak beli je laptop biase, with Windows , and now windows 8 kan tgh heboh diperkatakan. why not? Dah lame sangat tak sentuh autocad. rindu weyhh..

So how??? nak jual mac ni? or nak keep je? Kalau aku nak keep, aku kena upgrade la pegi ios x mountain lion, i guess?...Hurm...



You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe