Bangang. :)

1:03:00 am

Haha..everytime syg aku yg sorg tu marah, mesti die akan cakap "bangang!" comel sangat! hahah..
Kinda hari yang tak ade aktiviti sangat. terperap kat rumah. oh God dah khamis rupenye!!! cepatnye mase berlalu. Tak sihat lagi hari ni, so tak dapat nak joging. nak keluar makan pun malas. Pagi just makan cereal, tengahari makan megi kari. tu pun tak habes. uhh...come on, ape dah jadi dengan aku ni. dah lame sangat cuti la. Wake up and do something please!!! hadoiii...Ape dah jadi dengan cita2? mane semangat yang dulu berkobar2? cita2 tinggi tapi ape yang aku dah buat? aku dah terlewat 4 bulan daripada ape yang aku sasarkan.. orang2 sekeliling dah berbuih2 ingatkan aku. tapi aku masih macam ni. nape ngan aku ni tah.. -.-

Hurm,.okay cite punye cite, dorang ni cite pasal nak kawin..2 tahun lagi lah ape lah. and pasangan syaza ngan haizal di carta teratas untuk kapel pertama yang akan bertunang. prediction lah ni! bak kata hana, nampak sangat.. :P hahahah. tadi budak rumah tanye aku apesal memilih sangat? kenape tak cari pengganti?kenape tak nak ngan si **** tu? haha..well, bile kite dah pernah berpasangan dengan smeone yang elok, yang ade ape kite nak, yang sayang kite lebih dri die sayang diri sendiri, yang bagus latar belakangnye, after that kalau kite nak cari pengganti of course lah kite punye expectation tinggi kan? susah..and aku rase memang tak kan ade pengganti. he is the one i want. kalau ade pun somebody yg muncul nanti, mesti berbeza gile. so, we'll see. for now, rilek dulu lah..hati masih kat org tu.

kawan yang satu kelas kat sekola dulu, kat matriks, kat universiti, kebanyaknnya dah kawin. Alhamdulilah korang, rezeki la tu kawin awal. hahahah... aku doa2kan lah kawan2 aku, eddy, gajah, faiz, tok sume lahhhhh..kawin lah cepat ye. sebab aku mmg suke pergi wedding. leh pakai baju kurung cantik2. ahaa!! sebab raya tahun ni kurang siket la jemputan gi open house. demsss!! tak dapat nak pakai baju kurung n mekap2.

it is fun to see my friends happy, it will be fun also to see myself happy too. one day insyaAllah. these few days kinda miserable siket. its okay..langit tak selalu mendung. :)

sblm terlupa, aku baru bace entry kawan aku sorg ni...agak menarik gak kata2 beliau. heheh...sile sile baca..

http://yuneeyoonhee.blogspot.com/2012/09/harimu-adalah-hari-ini.html


p/s: How would u feel, untuk sengaja buat orang yang korg sayang, benci korang? terguris gile wei hati. tapi, kadang2, we just got to do it. biarlah nampak buruk, biarlah die tak tahu, biarlah die meluat, tapi yang penting hati aku tahu yang sebenarnye. Bende dah jadi, just wishing the best for him..dunia dan akhirat. just nak die melangkah ke depan, teruskan hidup.


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe