Si kubin & mitos lelaki.

12:21:00 am

Ya Allah haiii..panasnye...ni sume gara2 keje menghalau menatang tu tadi lah. adeventure sungguh!!! ape bende tah tu, macam cicak, tapi memang besar gile, ekor panjang, kaler hijau. sedap je santai2 kat bilik aku. ni mesti sebab tingkap bilik aku yg terbukak dr siang tdi. uww...meenjerit2 dak rumah nih. hahah kecoh gile..ecehh..aku pun macam la berani sangat. Hana ngn Syaza je yg hebat tadi berani bertarung berbekalkan penyapu..Aneq lagi takleh harap, belum sampai pun bilik aku, belum tinguk lagi pun binatang tu, dah terjerit2..hadoiii..hahah keje aku lari2 keluar masuk. bibi ngan salem pun tak membantu. ape punye kucing laahh..sepatutnye ni tugas die kut..die sepatutnye berbakti kat tuan die ni bile keadaan terancam macam ni. ni tak, siap landing tidur lagi..kuang asam tol.haihh..bukanye takut menatang tu gigit, tapi geli..ekor panjang sangat. Haa ni lah kalau perempuan, nampak lipas nak menjerit, nampak cicak pun nak menjerit. tapi some lelaki pun same kan, jerit kalah pempuan. come on, jangan tak ngaku plak! hahah..sorry ye jiran2. mesti terganggu tidur tadi dengar suara kitorang menjerit2. sakit dah tekak ni. But its okay, bende ni la yang akan di ingat one day bile masing2 dah tua. kalau umur panjang la, insyaAllah.


Tapi aku tetap tak puas hati, pe bende tah name binatang tu tadi, so selepas gigih buat carian kat google, aku jumpe! sebijik macam binatang tadi. ni haaaa..

memang ni lahhh..ekor panjang. macam mane lahhh leh sesat masuk bilik aku. ekor panjang tu seram la weii..hukhuk...and hasil carian aku, name menatang ni cicak kubin. and the thing is, cicak ni jenis yang boleh bertukar kaler, kire leh menyamar,...haaa patutlaa, tadi time die bertenggek kat selendang aku, die punye kaler tukar jadi kaler selendang tu..God, dah macam lampu neon dah nak tukar2 kaler..huhuhu.. thanks tu Hana yang gagah perkasa. and after this 14 hari lah aku tak bukak tingkap tu. for sure. hahahah..dude, nyawa aku terancam okay, kalau si kubin masuk lagi acaner?? so sebagai langkah berjaga2, aku kena tahan napsu nak bukak tingkap. 

Oh oh...cakap pasal napsu. aku jumpe satu post kelakar kat twitter tadi. kahkahkahkahkah...ni aku sempat print screen..


bahahaha...omaigod lawak gile..oh, macam tu eh? like seriously guys? ni kire myths kenape lelaki tak suke wife die rambut pendek laa? wowwzyy...didnt really expect that..it kinda funny to read it. not a big deal people :P

Ahhh..another day, another time wasted. my friend was right, i should start doin something. come on! plus so much much plan ahead, goin' travel there and there, need money. so i should start thinking of start working. but, most important, i want my degree. i will get it. 

its 12.19 am, need to wake up early tomorrow. nak berjoging la wei..baik untuk kesihatan. ngehee :P selamat malam., Assalammualaikum. 








P/s: have u ever wonder how one person can influence u so much. only by few minutes texting, u smile sampai ke malam. and u just cant stop to re-read the text,..again..n again.. 











You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe