Break Free!!!!

10:57:00 pm




I want to break free! aku nak tiupan angin pantai kat muke, biar rambut berterbangan. eh, tak blh dah berterbangan., rambut dah pendek. tapi takpe. hahah.bia baju beralun alun kena angin. hari2 aku doa kat tuhan, lepaskan semua kesedihan di hati. bebaskan aku dari kekalutan ni sume. aku doa kat tuhan, gembirkan juga hati kedua ibu bapaku. ringankan lah beban mereka.

uhhh..rindu angin sejuk cameron, rindu angin kuat pantai pangkor, rindu desiran ombak pntai bali, rindu air jernih pantai tioman, rindu hijau hutan kundasang, semua tu tak ada kat sini. bosan la shah alam, bukit tak ade, pantai tak ade. yang ade, KFC's egg tart! wehoo..hahahha..sengal. bila lah lagi dapat bercuti, haihh...backpack dah berhabuk. tanda dah lame tak guna. sabar ye, bulan 10 nnti akan aku keluarkan ko dari stor tu. nak gi mane? jeng jeng jeng!!! rahsia ler...

its 10.49 pm. hari ni je sebenarnye aku tak tau nak post ape. tpi tibe2 membuak2 plak idea datang. sekali 3 post terus. alhamdulillah day by day total org yg view blog aku ni bertambah. thank you korangg! maybe ada yg tak sengaje ke ape. hahah..never mind. still thanks a lot! thanks sebab sudi bace celoteh aku nih.heh..till then, goodnight people!





P/s: ape yg aku suke pasal blog Fatin Liyana, die ade travelogue! aku pun nak baut sebab aku memang suke nak travel2 nih..walaupun pengalaman tak banyak. tapi siket2 pun boleh la eh..will be updated soon!!! 




You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe