Salam Maal Hijrah.

11:24:00 pm

Assalammualikum..

Is it too late nak ucapkan selamat tahun baru kepada saudara-saudara Islam kat luar sana? Hukhuk.. Dah baca doa akhir tahun and awal tahun tak ni? kalau dah GOOD, alhamdulillah.

So, bercakap pasal tahun baru, mestilah orang akan keluarkan statement masing-masing dengan azam baru. Wahh...azam lama dah tercapai belum bang?? HEHE tak payah aku nak sebok pasal azam orang, azam aku sendiri tak tercapai lagi. so, aku tak layak nak buat azam baru. SAD!

Doa akhir tahun sepatutnye di baca sebelum berakhir waktu Asar tadi, and doa awal tahun di baca selepas solat maghrib tadi..kalau ade yang missed, nak buat macam mane kan. Thank God roommates aku remind tadi. huhu. Maybe ade yang tak tahu kenapa maal hijrah (awal muharram) tu di sambut, and ape peristiwa maal hijrah ni sebanarnye. tiap-tiap tahun dapat cuti, syok je layan kan..tapi tak tahu pun ape tu maal hijrah. so, untuk bacaan tambahan, ape akte korang baca kat website nih, Hafizamri.com.

Sekali lagi, Salam Maal Hijrah semua. Saya ingin menyusun 10 jari, meminta maaf di atas segala kesilapan dan kekurangan. Semoga hari-hari kita akan jadi lebih baik.



Assalammualaikum.


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe