Food Hunting: Kedai Kopi

2:57:00 am

Kedai Kopi ni kedai makan yang terletak sebelah dataran shah alam tau. bukannye dekat roundabout yang sebelah tasik tu. huhu. Actually ade dua Kedai Kopi kat shah alam ni.

I've been wanting to eat at this Kedai Kopi since Syaza cakap makanan die sedap. before this pernah try makan kat kedai kopi sebelah roundabout tu, unfortunately, makanan die agak kurenggg... So, this time aku ngan Hajar try kat sini plak.



Sesampainya kat kedai makanan ni, agak senang hati dengan keadaan yang bersih, then nice view dari tempat duduk kitorang.  Kedai makan ni menyediakan beberapa masakan melayu, juga ade western seperti steak, grill, etc. also ade char kue teaw (macam mana nak eja tah?)..burger, and many more. list masakan die tak ade lah banyak, tapi berjenis jenis. :)


view dari tempat duduk kitorang.

aku pun tak tahu la ape yang makcik ni excited sangat tinguk ikan kat bawah tu.

makcik Hajar.

the kedai kopi!

muka barai saya. :(

Okayh., hari ni aku order, fried bihun spicy, and bread butter pudding. Hajar plak makan mee hailam pekat. aku pun tak tahu lah ape makanan cik Hajar ni.

the bihun goreng!!

the mee hailam! ye la tak silap aku mee hailam. nanti double check kat hajar.

breat butter pudding. sorry cream dah cair :(


For my dish memang sedap, cuma aku sedikit tak gemar kalau masakan tu manis. bihun goreng die sedikit manis. Hajar punye plak die cakap sedappp bangettt...and for the butter pudding,  memang sangat sangat sodaaappp!! rase nak lagi!! 

Total makan kitorang dalam Rm 30++..boley laaaa... Next time datang lagi, insyaAllah.








You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe