Tuesday. I is cool.

6:00:00 pm

Assalamualaikum..

Again! Haha..

Here i am at Hailam Kopitiam, having late lunch alone. HAHA. i is cool. :P
Nehhh...Hajar busy kat faculty, then anis baru balik Damansara pagi tadi, Syaza plak dah gerak pergi bercuti awal pagi tadi, so im all alone today. Its okay, i chose Hailam Kopitiam sebab kat sini internet superrrrr laju. then, tempat pun selesa. i can spend the whole day here. HEH!

outfit of the day, :)

aku pun tak ingat ape name minuman ni..and aku jugak tak sure kenapalah aku order minuman ni. rase susu cair je lebih..

nasi lemak, sambal tak sedap. tapi rendang ayam die sedap :D and ohh,, im allergic wit eggs, so rugi tak makan pun telur tu :(
.
.
.
.

Alright, akhirnye, setelah berhari hari tunggu tammy mengeluarkan najis nye, hari ni aku dapat tangkap die time die tengah membuang air besaq. Thank God. oh please don't misunderstood me, im not really a fan of cat's poop. But, i need it to make a test samada Tammy is really positive virus Parvo or not. So, bile aku nampak tammy kat pasir die tadi, dengan pantas aku mencapai segala peralatan yang ade, Zaaaapppp....aku bertukar jadi doctor pakar haiwan. jeng jeng jeng!!! (sebenarnye aku beli peralatan tu kat Klinik Mesra beberapa hari lepas)

Maka bermulalah langkah demi langkah yang agak menjijikkan. (*background music macam kat dalam CSI). dimulakan dengan mengambil sample poop yang baru di buang oleh tammy sebentar tadi, dan memasukkan sampel tu ke dalam larutan ni,


After 2 min, menggunakan penyedut yang disediakan, sedut larutan ni cukup untuk 4 drops or more..


Titiskan 4 titisan and wait for the result. dah macam pregnancy test dah ni.HUHU. after few minutes result pun keluar. and it is so sad that ape yang aku jangkakan memang betul, tammy menghidap virus yang same yang telah membunuh Bibi. :(


So..aku pun bergegas ke Klinik Mesra, untuk ke-sekian kalinya, nak tanye doctor ape yang perlu aku buat. so, doctor gave me this medicine to boost up tammy immune system. because tu je caranya, its all up to tammy, kalau die kuat untuk lawan virus ni. and the worse part is, virus tu akan sentiasa ade, tammy is a carrier now. which is danger to other cats. 

Hurm... 
.
.
.
.
.
Okayy...so everything dah setel. just tinggal bawa diri je nak balik sabah nanti. i can't believe yang lagi beberape hari je aku akan balik sabah. im so gonna miss ayam tandoori here, and nando's, and highway, and tol, HAHAH..im gonna miss everything.. :')





You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe