Am i now a blogger?

1:08:00 am

Assalamualaikum.

Malam ni, aku TERseronok plak berjalan-jalan di blog orang. walaupun aku tak kenal. femes ke tak femes ke...aku bedal je. wait a minute, aku dah ade blog macam ni, then post, then kasi orang bace, am i now a blogger? beberape hari lepas seorang kawan aku ni telah sebut name seorang blogger yang sangat famous, then i have nooooo idea pun siapekah orang yang die sebut tu.

kawan: u a blogger but u dont know her? she is the famous blogger u know?

i am a blogger? really? so bile dah jadi blogger, do i need to know every famous bloggers? confuse cek naaa..Hahah..

Please, dont judge me. setiap orang, lain yang diorang perkatakan dalam blog masing-masing. macam yang aku cakap awal-awal dulu, aku start blogging untuk fun. bukan untuk serious business. ape yang aku perkatakan di dalam blog aku, based on anything yang berlaku, or terlintas dalam kepala otak aku. blog ni tiada tujuan yang spesifik seperti nak buat pasal info kecantikan, or pasal traveling semata-mata, or pasal resipi masakan. no my dear, i talk generally. pasal banyak benda. and yes, dengan harapan mungkin ape yang aku perkatakan sedikit sebanyak boleh memberi inspirasi, or info pada siapa sahaja yang membaca.

pasal fun fun memang aku suka tulis. aku memang banyak cakap, tinguk la setiap post aku, berjela-jela. entah sape la yang rajin nak baca sampai habes. kan? hahah. SAD!

anyway, lepas berjalan-jalan di blog orang, agak tergugat jugak laa aku pasal identiti diri sendiri. ade yang jenis "saya-awak", ade yang jenis "gua-lu"..jenis macam-macam ah. u know, macam-macam. hampir aku cuba mengikut gaya diorang. tapi, man, thats no good. thats just so not me. better aku tulis macam mana diri aku sebenar. tak perlu nak mengikut gaya penulisan orang lain.

so, aku akan terus menulis. thank you pada yang sudi membaca. setakat ni dah cecah 3k, (WOH! WOH! WOH!) tak expect pun sebenarnye. mase mula-mule tulis blog dulu, aku macam terfikir, eh, ade ke orang nak baca blog aku nie? ade ke orang nak follow.? u know what, biarkanlahhh..biarkan oh biarkan..kalau aku syok sendiri pun biarkanlahh..hahah.yang penting aku suka membebel kat sini.. thank you..arigato gozaimasu! :D

agak rindu dengan rambut panjang ni :(


Goodnight lovely people, Assalamualaikum..












You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe