Last check.

6:30:00 pm

Assalammualaikum..

Malam ni dah nak gerak,.so, ni nak buat last check la...kitorang nak gi mane?? hahah..kitorang nak gi Krabi,..! yeayyy....alhamdulillah dah dari tahun lepas sokseksoksek plan nak gi Krabi ni..tapi x dapat2 gak...ni pun sebenrnye aku penumpang je. and last minute decision. time pegi Bali dulu pun last minute decision gak. huhu...kali ni pegi ngan Anis, Aiman, and Wani. and agak berbeza siket bile kali ni aku travel naik bus. aha...aku dah fobia kan naik bus ni. tapi dah ikut suara majoriti. kena la ikut..hukhuk :( tapi takpe, insyaAllah doakan kitorang selamat and tak ade ape2. abang aku semalam pun agak pelik gak, why choose 10++ hours pegi hatyai, then 3-4 hours gi krabi  jetty, and then 1 hour ferry, ..we will be superrrrrrr tired. pegi pun tak lame, why not naik flight je..eheh...i dont know, aku ikut orang yg organise. never mind...okay lah tu, site seeing. blh sambil2 tinguk keadaan kat thai macam mane,.. :D nanti balik baru la kitorang naik flight.. but i agreed with my brother, we will be super tired, and im afraid smpai je Phi Phi  island, kitorang dah xlarat..fuhhh! insyaAllah boleh..

Kitorang risau siket pasal makanan, macam susah jek nak cari yg halal, kan? tapi bile tinguk org2 yg dah pergi, ade gak dorang dapat cari kedai makan yang muslim. tpi tu kat area hatyai and krabi, im not sure kat Phi PHi island macam mane. so, kitorang prepare lah makanan dari sini. maggi! ape lagi kalau bukan maggi. hahahah...and banyak gak 3in1. also, ubat2 sume..penting tu ubat..aku ni cepat sakit..sakit tu sakit ni..lagi2 kalau dah kena naik bus 10 jam..takut aku sakit je..mudah-mudahan tak de ape..



its kinda different this time, compared to last time trip ke bali. hours before naik flight, aku di ingatkan berkali2 oleh org yg aku sayang tentang safety, supaya balik cepat, supaye jangan menggatal cari mat salleh kat sana., :') ya..kinda different this time..im sad.i missed the old times.

Kawan2, doakan keselamatan kitorang okay...kalau kat Krabi nti de tenet, insyaAllah aku update ape2. i dont feel like looking for new simcard kat thai nanti. time kat bali dulu aku beli, sebab, ye lah sebab xnak lost contact kan. hey hey hey..takmo sedih macam ni. kena excited~ okbai,,nak check barang2 sume..

Assalamualaikum...


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe