Selamat Hari Raya Aidiladha

9:36:00 pm

Assalamualikum!

aku tulis post ni kat dalam kereta. tengah tunggu partner aku ni haa lambat bebeno nak siap! kalah perempuan kau noksss..pakai mekap 8 layers ke ape. malam ni aku akan drive ke Segamat, Johor. mari mengembara dehhh...aku dah tak ade hala tuju sangat. duduk rumah sorang-sorang takut plak. tadi time keluar rumah pn memang rumah-rumah sebelah dah kosong.

okay lahh.. selamat hari raya aidiladha buat seluruh umat islam kat dunia. haaa.. kat dunia okayh! kalau ade lemang and rendang lebih, hulur-hulurkan lah kat aku yang mengembara di perantauan ini. mesti sedap kan.. aihhh.. tak ape, insyaAllah ni last raya aku di perantauan. next year i will be celebrating raya with my lovely family. even tak ade celebration pon raya haji ni kat Sabah. hukhuk

kereta dah start banyak, hujan lebat plak tak membantu bile jalan mula banjir. semoga aku selamat sampai... ye kawan-kawan? mari memulakan perjalanan dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim......

p/s : ni je gambar yang leh aku cari kt dlm hp aku sekarang. eheee..ni anak abang aku...dah lagi besar dari aku..haihh.. -.-"





You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe