Ini kisah cinta kawan.

7:28:00 pm

Heloww..Assalammualaikum.

hehh...penat, nampak senang je kan orang jual2 baju online, rupenye penat sangat...2 malam berturut2 tido kul 4 pagi sebab setelkan sume...first day launching alHamdulillah da ade baju yang terjual. aku bukan jual baju ni nak serius bisnes baju pun, just nak clearkan barang2. sebab tak larat laa nak bawa semua balik sabah sume. dah tak lame dah stay sini...keje sume dah hampir setel. so bile dah setel nnti, will be coming home to Sabah. Nothing left for me here...

Okepp,,aku baru habis borak ngan member baik aku yang sorang ni. Aku just bertanye mane pegi bf die..lame tak dengaq cite..die just jawab "ntahlah..aku pun lame tak dengar khabar die.."
pelik aku...bkn ke bf die tu sayang gile kat die...asal leh jadi mcm tu. And bermulalah aku menyebok tanye macam2. hahah.dont blame me, just naluri kewartawanan tu ade dalam darah aku. acane :P

Member aku ni and bf die dulu, memang sweet habes lah. memang sayang menyayang lah! and aku kenal kawan aku ni, once die dah sayang, die xpandang pun lelaki lain. Mase satu bilik ngan die dulu, aku rase almost 24 hours gak gayut..the guy study kat utara...tapi asal duk KL laa....aku rase bf die tu dah habes study dah pun April hari tu. rasenye dah duk KL balik kut? then, makin dekat, so what can be wrong? right?

niiii....member aku cite..

"aku pun tak tau salah kat mane sya. nak kata aku dah tak sayang, tak jugak. aku sayang sangat. and bile tanye kat die, die pun sayang sangat kat hubungan kitorang. sepatutnye bile dah duduk dekat ni, kitorang lagi senang. tapi semenjak die habis study and duduk ngan family, aku dah macam tak kenal die dah. tak ade ape yang salah tapi hati semakin jauh. dulu pagi petang siang malam dengar suare..skang, nak dengar suara seminggu sekali pun susah. dah pernah duk bincang., tapi sampai bile nak macam ni? die kate sayang aku, tapi tak de effort pun nak rapat macam dulu. aku tak faham lah. kadang2 die hilang takde berita beberape hari, then tiba2 die muncul balik..and last time aku cakap ngan die hari tu, kitroang elok je, tak gaduh pun. tapi die tibe2 hilang. and sekarang bile die dah selalu buat macam tu, aku rase, elok takyah lah die datang balik. aku pun dah malas...die pun kejap on kejap off..aku bukan patung yg tak ade perasaan. die pun tak pernah suh aku tunggu. mungkin memang kitorang takde mase depan kut. skang macam aku dah takde lah nak sakit hati nak tunggu die muncul ke ape...drpada aku tertunggu2..baik aku buat tak tau je.."

Cite die dah iras2 cite aku dah ni. aku pelik la,. kebanyakan kawan2 aku ade kisah cinta macam ni, yg lelaki die on off on off... haihh...

hati...cinta macam mane pun..sayang macam mane pun, kalau di biarkan lame2 tanpe di beri perhatian, perasaan tu akan pudar jugak. pempuan akan cari jalan supaye tak berharap..then bile dah start tak berharap, lame2 nanti tak kisah dah ape yg berlaku...bile dah tak kisah, mule lupe..then baru die leh move on. kesian, byk proses nak kena lalui. so guys out there, jgn nak main tarik tali sangat ngan orang korang syg ehh,..if sayang, do something laa...yaa..things arent going to be easy all the time. but at least, jangan keluar masuk dalam hidup dorang suke2 hati je...remember, we have feelings too. respect that. if u cant make it, tell her and leave her life. if u want her to wait, tell her, pempuan, even hundred years, she will wait. just dont let them hanging..thats all. because its painful.

and baru lepas bace blog member aku sorang ni, Hajar. die pun de masalh camni gak..die kate penat ngan semua ni..haihh...aku ni dah nasihat berbuih2 mulut ni haa kat die...tapi, ape tindakan die nak buat its all up to her..i just wishing the best for her :) semua orang nak happy,, of course...sape nak hidup bergelumang dengan kesedihan. kan? lagi2 dengar kisah2 cinta kawan2 yang bahagia2..mak aih..sape tak jeles..of course kite pun nak ade kisah macam tu, kan?




p/s : tak suke bile dah buat salah, then tak sedar2. lagi annoying bile nak cover diri ngan buat cerita konon2 die hero. bluerkkkk... depends la, nak cite kat sape, dak 5 tahun ke?







You Might Also Like

1 comments

  1. lelaki neh mmg cmtuh kowt.. haihh sbr jer la.. huhu

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe