Tamatlah riwayat jailbreak.

12:00:00 am

Assalamualaikum.

Al-kisah, aku sekarang stay di tempat yang WIFI nye laju selaju-lajunye.. maka aku dengan perasaan gembira+jakunnye (sebab our house at U2 tak ade WIFI! sad! mengharap jiran sebelah punye line. tu puuuuuunnn lembap macam siput!!) menggodeh-godeh ape yang boleh aku download.

makan cream puff sepanjang hari..nyummmehhhh!




Poor my mac, aku tak pernah upgrade software die. hhuhu...also my phone, tak pernah di upgrade. orang dah berbulan pakai ios 6. aku baru nak upgrade. haaa tu la citenye...aku baru nak upgrade ios 6. adakah aku gatal tangan, or sememangnya aku patut upgrade? Selepas d upgrade, selepas setahun bertahan dengan jailbreak yang buatkan handphone aku lembap and banyak masalah, maka, hilanglah semua yang terhasil dari jailbreak, termasuklah font, and whatsapp messenger. ringtone aku dah jadi krringgg kringggggg. dan handphone aku sekarang ibarat baby yang baru lahir, suci, dan gebu. Eh?


Sebenarnye aku ni sangatlah tak reti bab software-software apple ni. dah tinguk instruction kat youtube berulang-ulang, still tak faham. aku dah upgrade, tapi why oh still 10.6.8..?sangat ketinggalan zaman.! macam mane nak buat sebenarnye?

Aku beriya nak upgrade tadi sebab aku geram, aku tak dapat guna iCloud! iCloud very helpful, and tu ah kelebihan product apple. Product apple akan terserlah kecanggihan-nye bila kite tinguk product-product ni berinteraksi antara satu sama lain. dah lame aku tau kewujudan teknologi iCloud ni. tapi aku buat tak tahu je. tapi, since aku ber-blog, nak transfer gambar tu adalah satu kemestian. hari-hari nak kena transfer gambar. guna cable semua. so, tu yang beriya nak guna iCloud. tapi tak dapat gak. heh? why ohh WHYYYYY??

Somebody pelishh help me with this.. :(

malam ni layan lagu ni lah...

p/s : sampainya hati.... :')





MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe