Counting hours.

11:58:00 pm

Ade lagi sehari je..hurrayyy hurrayyyy!! Mase nye hampir tiba. im so excitedd... no worries, nanti aku update bile tibe masenye. heh...skrg dah start pack baju and beli brg2 yg kena bawak...

Lepak ngan Member tadi, lame tak lepak ngan budak ni sebenarnye. takde lah berbulan bulan. tapi for a while jugak la..Aku tanye gak ape yang berlaku hari tu, doctor cakap ape pasal sakit tu. And yes, same la macam yang aku jangkakan, sebab hospital kerajaan kan, so, dah tau procedure die macam mane. Then bermula lah sesi perbincangan perempuan dengan perempuan. yeah...mengenai boyfriend. agak bosan gak kan perbualan antara pempuan ni.masalah bf bf bf. hahaah..but, normal la kann.. xde hal la tu..ape yg aku leh ckp kat member aku ni mcm tu je la, dua bulan pertama kapel, should be a honeymoon..bukanye everytime fight fight. kalau dah one side panas baran, then the other side panas baran, tolerate. overcome panas baran tu if nak save hubungan ni. and, dalam becinta, x perlu ade specific rules..tak perlu ade schedule ape2..eceh mcm doct love plak kan? dah blh bukak counter  ni buat bisnes untuk pasangan bercinta. muahahaah...aku kemain kalau nasihat2 pasal cinta, tapi diri aku macam mane? terumbang ambing. Well, most people said, one with good advice, usually one with problem the most. yepp...betul kut? hahah...status aku ape? single ke? ade boyfriend ke? eheh...im not single kawan2. in case ade yg nak tau laaa... kalau tanak tau tu ttup mata jgn bace part ni. :P aku ade boyfriend la..boyfriend yang sentiasa ade..yang selalu baca blog ni. and i will always love him.. *wink

Malam2 pegi lepak ngan abang sulung aku. yeayyy!!! tak sia2 aku call die siang tadi..die de meeting kt kelantan and now dah kat KL. got projek bekalan air around klang..i dont know pe tah die cakap td aku tak dgr sgt..abg ckp nak beli rumah kat sini. haaaa elok la tuh. blh aku menumpang kasih.mahaahah..tp can lame je lgi..tym tu aku dah berjanggut kot..faham sgt abg aku. lame laaaa nk berurusan ngan die. makan kat nandos depan park royal. nothing much. just abg tanye, aku ni nak keje kat sini ke kat sabah... haihh.. thats just a question which i cant answer on my own. :(

skang nak siapkan parcel sume...nak post dah..thank you sangat2 sape yang beli baju kat aku...insyaAllah esok aku post kan eh eh eh...esok gak ade banyak bende nak setel. brg tak habis beli lgi. semoga tuhan berilah aku kekuatan untuk berhadapan cabaran malam esok.. -.-    selamat malam semua, Assalammualaikum....

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe